Vis enkelt innlegg
Gammel 20-02-12, 13:14   #19
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Smykker - favorittmerker og anbefalinger, anyone?

Opprinnelig lagt inn av Jålebeinet, her.

Dette kjedet har jeg som jeg bruker innimellom. Det er etter min bestemor og hun brukte det daglig. Det er mye fint blant de gamle emaljesmykkene.

Jeg har akkurat det samme! Jeg har mange emaljesmykker som jeg har arvet etter min farmor, men akkurat dette kjedet og tilhørende øreklips fikk jeg av Høvdingen. Det artige var at noen av leddene var tatt av, slik at det var litt trangt. Jeg tok det derfor med til David-Andersen på Egertorget forå få satt på et lite sølvkjede bak, og damen så på det og sa "vent litt!" Så ble hun borte i ca en halv time, og jaggu kom hun tilbake med leddene jeg manglet!

Det er jo David Andersen som har laget dette smykket, og mest sannsynlig var disse leddene de som ble tatt av akkurat mitt smykke og deretter hadde blitt liggende i en skuff på bakrommet i 40 år.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat