Vis enkelt innlegg
Gammel 21-06-15, 19:47   #11
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.456
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sliter dere med å finne mat alle liker?

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Jeg hadde forøvrig nektet at mannen ikke spiste fisk. Det fikk han bare starte med.

Enig. Det er én ting å ikke like fiskepinner eller kokt torsk, men å mislike all fisk er ganske sært.

Her kjører vi samme greia som apan. Ingen kommenterer hva de ikke liker, det de ikke vil ha lar de bare ligge. Det går greit om ungene spiser bare kjøtt eller bare grønnsaker en dag og det motsatte neste. Men jeg innser at jeg er ganske heldig som har en 4-åring som mauler brokkoli og blomkål rått og er veldig ivrig på å smake på ny mat.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat