Vis enkelt innlegg
Gammel 21-08-14, 20:39   #105
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.596
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spiser familien samlet hver dag?

Vi spiser middag samlet minst tre av oss, ikke den ene voksne dersom denne jobber overtid og kommer hjem til ungenes leggetid, eller etter denne. Det gjelder meg tre dager i uka i 8-10 uker fra nyttår, og det gjelder mannen noen dager den første uka i en måned. (og altså, den første uka i januar og i februar må vi derved trikse og mikse med hvem som jobber hvilken dag, og er ikke mye sammen alle fire.
Når jeg jobber overtid har jeg spist middag på jobb. Når mannen jobbe lange dager, ikke egentlig overtid, spiser han gjerne grøt sammen med ungene som deres kveldsmat.

Vi har relativt små unger, og ingen aktiviteter enda. Eldste er førsteklassing og skal på fotballskole nå om ei ukes tid, som er ment å danne grunnlaget for et fotballlag for årstrinnet (og ellers bare gøy fotballskole, sånn Tine fotballskole-greie for unger opp til 12 år eller noe sånn) og vi satser på at han altså begynner på fotball etter det. Vi vurderer å sende dem på svømmekurs igjen, men det skjer i helgene, og med foreldre, så det rokker ikke ved fellesmiddagene.

Men spørr meg igjen om 3-4 år, når begge går på skolen...

Resten av året spiser vi samlet.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat