Vis enkelt innlegg
Gammel 01-12-17, 18:18   #54
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.327
Blogginnlegg: 40
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mange jobbmail får du på en vanlig dag?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Ja, jeg også. Lurer på en spinoff på antall telefonsamtaler, tekstmeldinger og ymse chatmeldinger også. Og så muligens en runde på Finn.no-jobbsøk.

Kanskje to samtaler i uka, én tekstmelding (ingen får egentlig nummeret mitt) og altså 0-20 It’s Learning-meldinger daglig. Som oftest 5. Snakker direkte med mellom 20 og 100 elever hver dag, pluss de fem-ti nærmeste kollegene og 3-4 som har andre roller ( som bibliotekar/rådgiver/helsesøster/renholder/kontorpersonale/avdelingsleder). Ingen Finn.no-jobbsøk. Ca 4 møter pr uke i snitt, 18-20 undervisningstimer (à 45 min), 2 timer går gjerne til samarbeid, resten skal jeg i teorien gjøre kontorarbeid-type-ting.

:datapunkt:

E-poster i min jobb sier lite om hvor mye det er å gjøre, det er elevkontakt og etterarbeid som hoper seg opp i perioder. Aldri i juli, da.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat