Vis enkelt innlegg
Gammel 10-10-06, 20:24   #61
Sparky
Mean Milk Machine
 
Sparky sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 217
Sparky er litt kul
Standard

Sv: Gå ned i vekt og bli der?



Jeg gikk ikke på en streng slankekur, men forandret kostholdet drastisk. Brukte mye mer sunne og rene råvarer og mindre ferdige/halvferdige middager. Mer grønt på tallerkenen. Lette etter gode og spennende oppskrifter på nettet. Vi kuttet også ut stuebordet og tv'en når vi spiste (Ja, dette var før vi fikk barn.) og satte oss heller ved stuebordet. Tente lys og koste oss sammen i stedet for å gafle i oss maten.
En god frokost er også viktig. Jeg spiste ikke frokost før og det tror jeg har medvirket til vektoppgang da jeg var yngre.

Elipsemaskinen min skal også ha mye av æren. Jeg merket en utrolig forbedring i kondisjonen på kort tid. Sørget for underholdning (TV, film ol.)mens jeg trente, da gikk tiden fortere. Nå har jeg ikke fått trent på en stund og jeg lengter meg syk!

Totalt gikk jeg ned 12 kg. Siden har jeg vært gravid én gang og er nå gravid med nr. 2, men jeg har ikke lagt på meg kiloene igjen. Har fremdeles litt å ta av og det skal jeg klare ved hjelp av elipsemaskinen etter fødselen.

Har ingen tro på strenge slankekurer. Det har bare gjort vondt verre for meg. En omlegging av kosthold, mer aktivitet og økt tro på meg selv har gjort susen. Jeg frykter ikke lenger at jeg kommer til å være overvektig resten av livet.


Sist redigert av Sparky : 10-10-06 kl 20:32.
Sparky er ikke aktiv   Svar med sitat