Vis enkelt innlegg
Gammel 15-06-18, 11:56   #506
Hannamoren
Bør lage seg en tittel selv
 
Hannamoren sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.182
Hannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva leser du nå? Ny tråd!

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

På papir leser jeg Reisen til Bretton Woods av Maria Berg Reinertsen. Den handler forarbeidet vedr opprettelsen av Verdensbanken (eller den andre som jeg aldri husker hva heter). Den er liten og interessant og full av anekdoter. I tilleg holder jeg på med årgang høst 2016 - vår 2018 av Nemiheftene, lånt av Mellomste. Kan ikke si jeg mistrives med det akkurat.

Digitalt leser jeg Nicholas Nickleby av Charles Dickens. Av forordet ser boken ut til å ha vært et slags debattinnlegg forå gjøre noe med internatskolenes forferdelige tilstand i Yorkshire (og resten av England?) på midten av 1850-tallet. Jeg blir sint når jeg leser den. Og bra er det.

Nicholas Nickleby Husker så godt da den gikk som serie tidlig på 80-tallet. Med Roger Rees i hovedrollen. Jeg var så forelsket!😂

Hannamoren er ikke aktiv