Vis enkelt innlegg
Gammel 22-04-18, 17:34   #12
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.766
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye snop spiser dere?

Vi spiser altfor mye. Ting tok helt av etter at jeg ble vektopert og ikke lenger alltid var på slankekur. Da ble det liksom fritt fram. Tenåringen er den som er mest fornuftig, faktisk. Når han velger lørdagsgodt, velger han en Snickers, en iste og litt smågodt (som deles med oss foreldre). Utenom det deler vi en pose potetgull eller to, en eller to store sjokoladeplater og kanskje også en pakke kjeks. Mannen drikker en god del cola, det gjør heldigvis ikke jeg. Tidligere spiste vi en del godteri i uka også, men det har vi kuttet. Vi har innsett at dette er usunne og ikke minst dyre uvaner, så siden jeg nå uansett skal begynne å slanke meg, så skal vi kutte kraftig på godteriinntaket. Men å slutte helt med godteri skal vi ikke. Jeg synes jeg ser det.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat