Vis enkelt innlegg
Gammel 13-11-06, 20:03   #6
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Var ALT bedre før?

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Jeg syns induksjon er helt supert. Har hatt den i tre år, og kan bare se fordeler. Går veldig mye fortere enn gammeldagse plater og vanlige keramiske topper, blir ikke så varm på overflaten at barn brenner seg, ingenting brenner seg fast så den holder seg like fin, slår seg av av seg selv om det ikke står noe på platene...

Hvorfor har du blitt frarådet?

En sa det var noe dritt, uten å ville utdype det mer enn det (så teit), og ei annen sa at man måtte bytte ut alle grytene sine osv. Men det er vel bare de som ikke er magnetiske man må bytte ut? Uansett så ser JEG bare fordeler med det, så vi kommer nok absolutt til å gå for induksjonstopp! Jeg har ikke hørt noen reelle argumenter imot, egentlig, bare svada.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat