Vis enkelt innlegg
Gammel 10-10-06, 11:08   #44
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.469
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Din aller første bok!!

Er det noen som husker en bok om en høne som heter kott-kott -eller noe sånt? Som drar ut i verden for å lete etter det andre øyet sitt ...?

Det var ikke den første boken jeg leste, men den første boken læreren vår leste høyt for oss i førsteklasse. Mens vi spiste maten vår. Jeg husker så veldig tydelig stemningen, alt var så stort og gjorde så sterkt inntrykk de første ukene på skolen (hadde ventet og gledet meg til å begynne et par år allerede). Kjenner nesten smaken av brunost i munnen enda, når jeg tenker på denne boka (brunost var det eneste jeg spiste på matpakka hele det første året tror jeg).

Men boka har jeg aldri sett eller hørt om siden.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat