Vis enkelt innlegg
Gammel 30-05-17, 11:28   #4
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Østfold- og Sverigesommer: tips til aktiviteter

Ikke undervurder Nordens Ark. Eller, det spørs jo hvor glad dere er i dyr da. Nå begynner vel gutten din å bli ganske stor også.
Gutta mine har digget dyreparker og vi kan være der i timesvis.
Det er noen år siden vi var der men de hadde mange spennede dyr å se på.

Ikke glem Hvaler da. Jeg pleier å få være med en venninne på hytta der en helg hver sommer. Utrolig flott sted. Det er noen butikker å glo i på torget.
Det går ferge fra torget og til Strømstad. Fin å bli med en dag det er sol og rolig på sjøen.

Strømstad. Og evt ferge ut til Koster.
Smøgen. Masse liv og røre og flotte båter som ligger langs havnen. Litt morsomt å se disse som sitter oppi og drikker og så gjerne vil vise seg frem.
Kjempestort shoppingsenter på motorveien ved Udevalla. Husker ikke hva det heter i farten. Men det er like store shoppingmuligheter ved Nordby også så man må ikke reise dit bare for det.
I Udevalla har de utendørs svømmebasseng, Gustavsberg Landbad.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er aktiv nå   Svar med sitat