Vis enkelt innlegg
Gammel 29-11-17, 11:14   #1
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Langhelg/miniferie for mytologiinteressert 10-åring og mor - Roma eller Athen?

10-åringen har enda ikke fått sin "10-årstur med en voksen", og vi har ikke landet på hva slags tur det skal bli.

Selv vil han helst reise med den transsibirske jernbanen ("når skal jeg ellers få oppleve Russland??" ), men har godtatt at det ikke er innenfor rammene "langhelg".

Han er på Percy Jackson-kjøret og dermed veldig interessert i gresk og romersk (og annen) mytologi. Jeg tenkte derfor på Athen (mye å se) eller Roma (direktefly).

Jeg har vært mye i Roma, men er faktisk litt usikker på hvor mye "mytologirelevant" det er å se der.

Andre tips?

Jeg tenkte at vi kan dra i forbindelse med vinterferien.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat