Vis enkelt innlegg
Gammel 12-01-23, 15:51   #6
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.818
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Erfaringer med cruise i Middelhavet?

Jeg tror ikke vi hadde det da vi var på cruise ut fra Barcelona for 8 år siden. Der var det kun inkludert å spise og drikke (fra dispenserne) i buffeten (cafeen), og ingen faste bord. Men det fantes sikkert rikinger der med en annen farge på sine merker eller hva det nå man hadde - hadde vi armbånd? Det husker jeg faktisk ikke.

Dersom vi gikk på en av de mange andre restaurantene betalte vi både for mat og drikke der og da. Men ja, alt koster ekstra. Spesielt utfluktene som man kan bestille med selskapet var kjempedyre! jeg var syk, så vi dro ikke på noen, utenom en vi organiserte selv med taxi, og det var til Pisa. Jeg hadde ikke mulighet til 4 timer hver vei med buss pga helsa, så vi fikk ike sett Pompeii og Roma osv. Men var i land i Civitavecchia (kjedelig by), Napoli og Cannes på egenhånd uten transport. Mulig også ett sted til i Italia.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat