Vis enkelt innlegg
Gammel 16-09-10, 17:09   #1
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lese Ringenes Herre (selv), hvilken alder?

Gutten min på 8,5 har veldig lyst til å begynne å lese Ringenes Herre. Han har såvidt begynt på Hobbiten nå.

Jeg har ikke lest disse selv (begynte en gang da jeg var 17 eller noe, men det er ikke min sjanger). Er de skumle å lese? Jeg ville aldri latt ham se filmen, men det kan jo være noe annet med bøkene.

Det kan selvfølgelig være veldig forskjellig hva barn syns er skremmende, men jeg har lest de første seks Harry Potter-bøkene for ham og han har lest ihvertfall den første om igjen på egen hånd.

Jeg er igrunnen for å la barn lese de bøkene de har lyst til å lese, sånn stort sett. Men hvis dette virkelig er noe fæle greier som ikke passer for en åtteåring vil jeg gjerne vite det (så jeg slipper å lese dem selv...)

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat