Vis enkelt innlegg
Gammel 05-04-17, 13:12   #31
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Håndball J14 - vi er chicksa med blå og hvite truser

Opprinnelig lagt inn av Cuyahoga, her.

Jeg går ut fra at folk har sagt fra (selv om de ikke tar diskusjonen i media).

Som foreldre til en vilkårlig fjorten år gammel håndballspiller har man ikke mulighet til å sikre hvordan foreldrekontakten siteres i media og i alle fall ikke mulighet til å stoppe pr-kåte fedre i å oppnå tabloid spalteplass.

Det er jo kun Øverlie som har sagt at intensjonen med låta var å spille den på trening og før kamper, det er ingen andre, verken klubb eller foreldre, som har stilt seg bak det (slik jeg leser artikkelen).

Skal man måtte stilles til ansvar for hva andre foreldre på ens barns fritidsaktivitet finner på av tull?

Holder det ikke å si fra lokalt til dem det gjelder? Må man si fra i media, bare fordi den andre parten vil ha mediedekning?

Her er det en trener på et annet lag som har reagert, ikke den pr-kåte (dine ord) forelderen som har uttalt seg først. Da har det allerede blitt en mediesak, om et relevant tema (sexisme og kjønnsholdniger), og idrettsforeningen bør uttale seg.

Du leser meg feil hvis du tror jeg mener at hver enkelt forelder skal uttale seg til massemediene på vegne av seg og sitt barn, derimot mener jeg at foreldregruppen bør legge press på idrettsforeningen for å komme med en uttalelse som fremstår med litt mer integritet enn et skuldertrekk.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat