Vis enkelt innlegg
Gammel 23-09-23, 00:21   #26
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.864
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #16

Malama: Krysser fingrene for a dette skal være bra.

Jeg har to ting på gladlista mi i dag:
Min veldig veldig introverte studentsønn er endelig moden for å bli med på en sosial studentaktivitet, og bevege seg uttafor de trygge rammene bak skjemen på hybelkottet sitt. Jeg har liksom håp om at det skal løsne for ham, og at han skal klare å la andre få oppdage hva for en fin, morsom, klok og flott gutt han er.

Jeg er i overgng frajobb til aap, som blir skremmende lavt pga uførefella. Jeg er skrekkelig redd for hva som venter meg når aleneforelderinntekten reduseres nesten med 2/3. Men folka på NAV og andre backer meg på en så fin måte, og jeg begynner å tro bittelitt på at jeg skal klare dette. I dag har nav bestemt at de vil dekke et kurs i saksbehandling for meg. Satser på å kunne starte opp i uke 41, og håper veldig at kurset kan hjelpe på å bli vurdert positivt til nye jobber.


Sist redigert av Kaija : 24-09-23 kl 19:50.
Kaija er ikke aktiv