Vis enkelt innlegg
Gammel 18-08-15, 01:29   #31
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg ei kul og stilig skalljakke til femteklassejente!

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Hvilken str må hun ha da? Jeg synes HH har mange andre fine også (som ikke er den som heter Salt), den som heter shelter. De er ikke så dyre. Vet de selges på sportmann og Obs.

Det er shelter hun har nå, i str 10 år. Den er for liten, og utslitt (hull her og der). Jakka er for så vidt ok den, men den er litt barnslig og bumsete i fasongen. Skulle hatt en litt rettere og smalere modell. Vet ikke hvor høyt opp den går i størrelser heller, hun må nok ha 12 år. Men de har en som heter Bykle som ser fin ut, ligner litt på den North Face-jakka til Sol. Samme greia med hette i kragen, men det trenger ikke ha så mye å si, selv om jeg liker fast hette bedre, slik f.eks Bergans har. De har selvsagt ikke dristet seg utenfor rosa-/blå-fargeskalaen da. Så da blir det vel blå i tilfelle.

Takk for tips om tilbud hos Stormberg Anita!

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 18-08-15 kl 01:38.
My er aktiv nå   Svar med sitat