Vis enkelt innlegg
Gammel 25-07-09, 15:11   #1
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Anbefal meg en mobil

Jeg trenger en ny mobil, har lyst på iphone men har ikke rå til de dyre abb. man må ha for å få den billig så tror jeg går for noe annet.

Har hatt en LG fon i 1 år sånn med tastatur og trøkk skjerm., til snoopy knuste den Og de har ikke flere av den så har fått det den var verd på forsikringen. Før har jeg hatt meste av samsung. og 2 SE. Ene SE elsket jeg,den jeg har nå HATER jeg.Så den får turbo

Det jeg vil ha er noe med ok kamera,for om man ikke har dig.speilrefleksen eller kompakt kamera med. Var 3,2 på LG`en og den tok faktisk veldig bra bilder forhold til Nokia 5800.
Så bør det være radio på den
Ringe og Sende sms bør dte og gå ant med den.

Noen tips?

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat