Vis enkelt innlegg
Gammel 14-06-15, 10:56   #23
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hørt på jobb i dag

Nedlatende snakk om andre skyldes en blanding av dårlige holdninger fra den kulturen en har vokst opp i og mangel på trygghet i seg selv. Jeg fikk sjokk da jeg begynte å jobbe i vgs og overhørte den nedvurderende damepraten i enkelte av de guttedominerte klassene. Jeg utfordrer dem jevnlig på holdningene sine og jeg skjønner at ikke alle har sånne holdninger på ordentlig, men at de slenger seg med for å være en av gutta. Men jeg synes det er utrolig trist og av og til blir jeg helt satt ut av det. Jeg tror mye ligger i hjemmet - hvordan er praten? Hvordan tillater foreldrene seg å prate til hverandre og om andre? Hvem gjør hva og hvilke forventninger ligger i luften?

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat