Vis enkelt innlegg
Gammel 07-09-17, 11:35   #5
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klinefriog og enkel mat, kjapt å lage til 20 stykker?

Får ikke rettet overskriften heller.

Lefserull var lurt. De kan det være pinne på også. Og det kan spises innimellom klesprøving. Mulig jeg baker ei brownieskake, så den blir jo med skje. Frukt blir for grisete. Da må det være fruktspyd, men det tror jeg ikke jeg gidder å lage. For da vil jeg ha melon og sånn på også, og det blir for grisete.

Men tar gjerne andre tips også. Gjerne noe mat som ikke blir så dyrt. Skal være mer fingermat. Noe gryte eller salat og sånt er ikke aktuelt. Skal kunne spises litt her og der under klesprøving, og alle spiser ikke samtidig hele tiden.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat