Vis enkelt innlegg
Gammel 08-01-12, 01:11   #20
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: American horror story

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Men Dixie, er det ikke for mye unger og graviditet og skrekkelige, fryktelige ting i den? Jeg har sett første episode nå og er slett ikke sikker på om jeg tør mer ...

Jeg var også livredd for det, for akkurat DET takler jeg faktisk ikke. Jeg måtte spørre Fibi om det, for jeg må vite om det på forhånd om jeg skal få barnegreier dyttet på meg i skrekkfilmer. Hun beroliget meg, så jeg turte å se videre.

Det er ikke noe spesielt trist altså. Eller jo, det er jo det, men det ender bra, på en måte. Jeg fraråder den i hvert fall ikke til sarte sjeler, og du vet jo hvordan jeg er med barnegreier, og jeg gråt ikke eller noe.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat