Vis enkelt innlegg
Gammel 17-10-17, 09:03   #5
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.963
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Film 12-årsdag

Ikke vis noe med 15-årsgrense selv om de er gamle nok til å se slikt "med ansvarlig voksne tilstede". Du vet ikke hva alle tåler, og ikke alle tåler ikke 15-årsgrensefilmer.

Jeg sier ikke at du har tenkt til å gjøre det, men jeg ser i andre slike tråder at mange tenker i den retningen. Jeg har en 12-åring som på ingen måte skal se filmer med slik aldersgrense uten at jeg har sett og vurdert det for henne spesielt. (Jeg ser svært få filmer med 15-årsgrense for egen del også.)

Jeg ville trolig valgt en form for eventyrfilm. Kanskje Jumanji eller National treasure selv om de er gamle. (Jumanji kommer forresten med en relansering/ny versjon nå, så kanskje kan det være et poeng å se originalen?)

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat