Vis enkelt innlegg
Gammel 28-12-23, 12:15   #52
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.421
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Går du med sko inne i selskap?

Opprinnelig lagt inn av Hønni, her.

Jeg har med pensko, og mannen har pensko med kalosjer.

Her også.

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Har med egne innesko til private selskap, og har lært barna å gjøre det samme. Unntaket er kanskje om sommeren hvis er helt tørt ute og litt meningsløst å ha med «dobbelt». Men tørker høflig av meg på føttene før jeg går inn.

Det kan også skje, men da om jeg vet at det er ok og jeg har selvsagt ikke såler med mønster eller lignende der steiner og annet kan fastne. Men mine pensko har sjelden mønster.

Jeg kan selvsagt gå i strømpelesten hos folk også, men når det er "selskap" tar jeg med sko.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat