Vis enkelt innlegg
Gammel 09-04-17, 12:57   #12
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.157
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skinkestek uten steketermometer

Opprinnelig lagt inn av Bloppy, her.

Toppers! Svoren var allerede rutet. Nå står den og damper litt. Det leste jeg på matprat.
Så legger jeg i litt grønnsaker og stæsj når den skal over på steking. Men skal jeg helle av vannet da?
Jeg er virkelig helt grønn på sånn her type kokkelering. Jeg er flink til å lage meg, men har laget lite av sånn her type mat merker jeg.

Neinei, ikke hell av væske (så fremt det ikke er enorme mengder). Den skal få trekke inn i kjøttet og gjøre steken saftig og god under stekingen.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat