Vis enkelt innlegg
Gammel 13-10-11, 19:45   #12
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Erfaringer med FOVEA fotograf?

Jeg har ikke vært fornøyd med kvaliteten på bildene fra Fovea. De kar kommet og tatt hele serier omigjen. Klassebildene i år var ikke bra nok, det har vær mengder med skrivefeil osv.

I tillegg blir jeg spammet med meldinger om at det ligger bilder på nett(vi har ikke bestilt, det tas klassebilder hvert år til skolekatalogen), og om det ikke er nok kommer det jammen to brev - pr barn - om at vi ikke har sjekket bildene som ligger på nett.
Jeg må bruke forstørrelsesglass for å se mitt barn, fotografen har hele skolen som bakgrunn, og har også fått med toppen på det digre treet de står foran.

Jeg synes Fovea har levert dårlige bilder og har vært mye mer fornøyd med bildene fra barnehagen.

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat