Vis enkelt innlegg
Gammel 13-10-11, 21:55   #18
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Erfaringer med FOVEA fotograf?

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

Jeg tror nok det er ganske mange som prøver seg på å si at noe ikke ligger ved får å få ett ekstra sett gratis julegaver. Dessverre.

Jeg er forresten veldig fornøyd med Fovea. Det var først etter at Fovea ble brukt i barnehagen at jeg ble fornøyd, de fotografene før var fullstendig ubrukelige.

Jeg ser den, men det er vel helst noe med måten å skrive det på jeg reagerer på. De kunne spurt etter brukernavn og skrevet at de skulle sjekke det opp, i steden for å nokså konkret gi uttrykk for at de ikke nødvendigvis tror jeg snakker sant. Dessuten, systemet deres kan jo fint påstå at bildene er sendt, uten at de faktisk er det ...

Fikk videre tilbud om å sende alle bildene i retur, og så måtte de snakke med produksjonsavdelingen og se hva som var galt, dersom de fant at det i det hele tatt var det. Da ville jeg få nye bilder.

Får håpe det blir bra!

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat