Vis enkelt innlegg
Gammel 21-04-18, 11:35   #5
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Valgfrihet til videregående skoler

Jeg ser også problemet, og noen skoler her i distriktet har i "alle år" (det vil si siden før jeg selv gikk på videregående og til nå ) båret preg av å få elevene som ikke kommer inn andre steder. Samt at noen skoler peker seg ut som typiske eliteskoler.

Jeg håper eldstemann styrer unna begge deler, men jeg unner ham jo også å havne på en skole hvor han får gå i klasse med motiverte elever. Jeg synes selv forskjellen fra ungdomsskolen til videregående var befriende. Plutselig hadde man "lov" å jobbe hardt og være interessert i skolearbeid og gikk i klasse med andre som gjorde det.

Jeg tror også man på et eller annet tidspunkt må begynne å skille, og jeg synes det er greit om det skjer til vgs.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat