Tråd: Pass til barn
Vis enkelt innlegg
Gammel 15-04-18, 17:59   #34
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.553
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pass til barn

Vårt kommunale lensmannskontor er nedlagt, jeg må inn til Ålesund.
Det ser ikke ut til å være mer ledig om jeg drar til Molde. Og da snakker vi vel fort hele skoledagen fri i praksis.

Så jeg skal prøve å få til noe enten dersom de faktisk legger ut timer 18. Mai eller så blir det på slutten av en dag eller begynnelsen. Det jeg får til. Også skal jeg vurdere om det er trolig at mellomste trenger og evt få tatt henne i sommerferien eller noe sånn året før behovet oppstår. Yngste er så lita at det har så kort varighet at jeg må vite at hun trenger. Men til gjengjeld går hun jo i bhg så henne kan jeg ta ut som jeg vil.

Ja, mulig jeg problematiserer, men når eneste sjangs til å få time er å bestille den sånn helst klokka åtte men i alle fall en søndag er noen ledige frem til lunsj (altså på datoen om 30 dager) så er det litt styr.

Og jeg liker ikke å ta ungene ut fra skolen når det ikke er en god grunn, aka helse eller begravelse. Vi sørget for rime til å avlive hunden etter skoletid, f.eks.

Men tar dem jo ut for tannlege, lege, øyelege og denslags og holder dem hjemme når de er syke.

Det bare føles så egoistisk og feil å ta ham ut av skolen for noe så personlig som et pass, og at jeg ikke midt i årsoppgjøret husket å bestille time til det i vinterferien. Det burde jeg, jeg har lært. Så det får bare bli en litt kort dag for å få fikset dette

Relativt unødvendige passet. Vi skal på korpstur. Til Danmark. Buss med egen sjåfør, kjører via Sverige til Bornholm.
Så vi passerer to grenser. Liten sjangs for å trenge det. Men vi får nå bare ordne oss

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat