Vis enkelt innlegg
Gammel 20-11-18, 11:48   #97
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.864
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lykkeland, da?

Opprinnelig lagt inn av Zulu, her.

Selv om dette er en serie basert på historiske hendelser, skal det jo ikke være en dokumentar. Jeg synes det er helt forståelig at serieskaperne bevisst har valgt bort autentiske forhold for at det ikke skal distrahere for mye. De vil jo fortelle en historie og skildre en stemning og da kan – ironisk nok – for mye correctness ta bort oppmerksomheten fra det. Jeg leste en artikkel i en av nettavisene hvor de gjorde rede for noen slike valg, blant annet dette med sosiolekten, men også det at dykkerne ville hatt heliumstemmer nede i dykkerklokka og at det ville vært mye mer røyking i serien hvis det skulle vært helt realistisk.

Slik argumenterer mannen min også.

Jeg er enig i noe av det, men ikke alt.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat