Vis enkelt innlegg
Gammel 07-11-06, 08:24   #3
Huldra
Ferdig!
 
Huldra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 3.893
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Tips til hybel-leilighetskjøkkenet jeg skal pusse opp?

Opprinnelig lagt inn av Sue, her.

Jeg må si jeg synes varianten uten høyskapet er finest. Det blir mer luft og ser mer ryddig ut.
Lyse eller mørke fronter? Tja... Jeg likte den mørke best, fordi jeg liker stilen. Den hvite med ruter i glasset er ikke helt min stil. Men hvitt er fint sånn ellers.

Ja, jeg synes også varianten uten høyskap er best.

Liker aller best den mørke og har hele tiden sagt jeg skal bruke den nede, men ble plutselig litt usikker.. er den fortsatt "moderne" og "kul"...? Jeg er så redd den skal bli altfor mørk der nede, at den skal stjele alt lys. Hm...

Den hvite er fin på sitt sted, men er så usikker på om det er her. :besluttningsvegring:

__________________
98, 01, 08, (♥)
Huldra er ikke aktiv   Svar med sitat