Vis enkelt innlegg
Gammel 28-09-19, 17:51   #6
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.322
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Strikking med to farger

Jeg har kanskje sett antydning hvis jeg feks har strikket et større område med annenhver i samme farge, men da blir fargene naturligere liggende likt på fingeren. Så da er det sikkert greit å være oppmerksom på det akkurat ved slike områder.
Men til mer variert mønster synes jeg det ikke er så annerledes. Som sagt, det jevner seg sikkert mer ut hos meg. Synes den ene fargen blir strammet for mye når jeg prøver å være helt konsekvent.
Men jeg skjønner i grunnen ikke teoretisk hvorfor det skulle bli forskjell. Samme det. Viktigst er at det blir pent til slutt.
Først gang jeg leste det var da jeg skulle strikke Ingebrigtsen genser til svigerinne i fjor. Hadde aldri hørt/lest det før.

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat