Vis enkelt innlegg
Gammel 07-10-11, 14:07   #10
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor stort bur til to katter?

Når jeg først har dere her, hvordan tilvenner jeg dyrene til å kjøre bil? Da jeg hentet de gikk første halvdel veldig fint, da sov de. Så våknet de og så spydde den ene og begge bæsja (jeg var ikke kjapp nok til å stoppe og få de i dokassa). Det var en halvannen times tur.

Må jeg bare ta de med på korte kjøreturer dann og vann eller må det lengre turer til?

Lufter dere de så de får gått på do eller har dere med kattedoen og stapper de oppi den?

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat