Vis enkelt innlegg
Gammel 07-08-18, 16:39   #34
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.006
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Første gang i Kristiansand Dyrepark, hva skal vi prioritere?

Opprinnelig lagt inn av Minerva, her.

Så det er noen «karuseller» der også? Er det andre enn tømmerrenna? (Hva kaller man sånt som ikke er karusell, men likevel karusell? )

Søren, jeg trodde maten i Dyreparken var Ok, og ikke på nivå med Tusenfryd...Synes flere norske parker kan gjøre som i Danmark; være raus med grønne områder og store gassgriller til varming av lunsj.

Da jeg jobbet der var det ikke aktuelt med noen slags grilling grunnet den store dyreparkbrannen der man mistet mange dyr og det ble stor skade . I tillegg nå så var det jo en dødsulykke i forbindelse med en gassgrill i Abrahavn. Så jeg skjønner så uendelig godt og håper at man fortsetter uten offentlig grilling i parken. I tillegg har vi sterk skogbrannfare. Pølser på termos er noe vi tar med oss vinterstid. På vinteren har det også vært pølsegrilling på bål under oppsyn av ansatte. Nå skal ikke jeg dra ned maten ved parken, men det er mye kjøtt og det tåler jeg ikke. Grillbuffet får du i sabeltannborgen hvis man har lyst på det. Ellers er det utrolig lite lettvinte sunne alternativer.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat