Vis enkelt innlegg
Gammel 10-01-08, 14:37   #34
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.952
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Minoritetsflertall på 48 Oslo-skoler - et problem?

Dette er veldig interessant. Til min overraskelse så var det ikke minoritetsandel på over 50% på "vår" skole, men det må være like i nærheten. Jeg ser på det som en berikelse at barna mine kan få forholde seg så naturlig til flere kulturer og språk, men kjenner at jeg vil bli bekymret om dette kom til å gå utover de barna som har mye ressurser. Dette har ikke egentlig bare med fremmedspråklige minoriteter å gjøre, men det å bo i et nabolag hvor det ikke er alle barn som har like mye ballast med hjemmefra.

Pamina: du må jo vite en del om hvor mye ressurser dette krever? Jeg sitter forresten å ser bort på skolen din nå.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07

Sist redigert av Tjorven : 10-01-08 kl 14:47.
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat