Vis enkelt innlegg
Gammel 24-11-17, 15:14   #15
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.868
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bakepapiret tok fyr i ovnen!

Dette skjedde meg i dag. Min egen feil, altfor høy temperatur. Men jeg fikk panikk og ringte brannvesenet for å spørre hva jeg skulle gjøre. Mannen min er himmelfallen over at jeg ikke hentet brannteppet eller brannslukningsapparat. Men hvordan skulle jeg brukt det? Da jeg åpnet døra, tilførte jeg jo oksygen slik at flammene ble større og gnistene sprutet. Jeg tenkte det var lurt å ha døra igjen hele tiden. Men han sa at det er en vifte i ovnen som tilfører oksygen og at det kan ta fyr om det brenner inni ovnen. Jeg må innrømme at jeg alltid har tenkt på stekeovnen som "hermetisk lukket"...

Så jeg lurer på: Hva gjør jeg hvis dette skjer igjen?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat