Vis enkelt innlegg
Gammel 23-09-14, 08:34   #45
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det fritt fram for bittesmå hunder å hoppe på folk

Opprinnelig lagt inn av Miley, her.

Jeg hadde sikkert trampet på hunden og ledd litt hjertelig tilbake.

Eh ... Jeg er helt enig med majoriteten her, det er uakseptabelt og selv om jeg nok hadde kost med hunden så hadde jeg samtidig blitt overrasket over at ingen sa noe, at hunden hadde fritt spillerom der inne. Det er ikke ok!
Samtidig ser jeg at i diskusjoner som dette, er det ofte sånn at hunden får skylda for uoppdragen eier. "Ekle små rotter", "tramp på hunden" osv. Både når det gjelder dyr og barn synes jeg det er foreldrene man skal se skjevt på og "ta", dyret er stort sett uskyldig.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat