Vis enkelt innlegg
Gammel 10-10-16, 14:48   #4
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.385
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har vi en ukesmenytråd? Evt - ukemenytråd!

Hos oss er det bare jeg som elsker fisk, men de andre spiser følgende fiskeretter:
- Laks med ris, stekte grønnsaker og saus. Ungene vil ha bearnaise-saus, vi voksne tar soyasaus. På sommeren spiser vi gjerne laks, foccacia m/aioli og agurk ved siden av.
- Fish & chips. Kjøper pakkene som heter "fish & crisp" fra Findus eller hva det er, i frysedisken. Pommes frites ved siden av. Ketchup eller bearnaisesaus til, og salat ved siden.
- Fiskeburger. Gode fiskekaker fra ferskdisken på Meny eller de store i pakker i kjøledisken.

Det er de eneste fiskerettene som alle fire klarer å spise. Håper du får flere gode fisketips, som jeg også kan dra nytte av. Selv spiser jeg gjerne fiskesuppe, fiskeboller, røkt kolje, lettsaltet torsk, m.m.

__________________
05 og 07
Elise er aktiv nå   Svar med sitat