Vis enkelt innlegg
Gammel 25-10-18, 10:08   #3
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Symaskin til 9-åringen?

Jeg er aktiv i et stort husflidslag med mange barnemedlemmer, å sy på maskin er virkelig en stor glede for ungene. Vi har barn i alderen 7-14 år, og har i overkant av 40 symaskiner tilgjengelig for disse. Den maskinen som fungerer desidert best til ivrige barnehender er Innov-is 15 fra Brother. https://www.lillesy.no/produkt/symas...er/innov-is-15

Den koster litt mer enn de aller billigste, men sygleden ved at sømmene blir pene, enkel å bruke, den har tyngde nok så den ikke flytter seg rundt på bordet, i verste fall havner i fanget når de drar i stoffet. Dette er en maskin hun kan sy på i mange mange år. Så etter min mening er det verdt investeringen.

Mange sverger også til Easy Jeans fra Janome, min erfaring med Janome maskiner er at de er utrolig sære på ekstrautstyr. Man må bruke originalnåler, originalspoler osv. Det har jeg aldri opplevd med noen av Brother maskinene. Jeg solgte min svindyre Janome-maskin og gikk tilbake til den billigere Brotheren kun pga ovennevnte utfordringer.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat