Vis enkelt innlegg
Gammel 05-01-19, 22:37   #13
Barbarella
Bør lage seg en tittel selv
 
Barbarella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.561
Blogginnlegg: 1
Barbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har du mange NÆRE venner

Jeg har vel egentlig ingen. En nær venn flyttet utenbys, en annen fikk kjæreste og trives best i tosomhet, og den tredje har jeg vel rett og slett sklidd vekk fra. De nærmeste vennene mine møtte jeg i studietiden, og det ble for vanskelig å holde sammen når jeg etterhvert startet med småbarn igjen, og de fikk kjærester og flyttet for å få jobb.

Min nærmeste venn er vel egentlig eksmannen min. Vi snakker sammen omtrent daglig, og han er den første jeg ringer til dersom det skjer noe som jeg trenger å dele med noen. Jeg føler allikevel ikke at vi er "venner" i den forstand, vi finner aldri på noe bare vi to og vi er ikke engang venner på Facebook. Men han er den som kjenner meg best, og kan gi meg råd som jeg føler treffer.

__________________
2001 - 2005 - 2007 - 2016
Barbarella er ikke aktiv   Svar med sitat