Vis enkelt innlegg
Gammel 22-04-19, 23:44   #43
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har dere landet årets sommerferie?

Vi skal en uke til Polen, jeg måtte uansett dit da og da tar jeg like godt med mann og barn. Har konfirmasjon i år og vi skal gi Londontur i høstferien i gave til konfirmanten, så det begrenser litt økonomien når det gjelder sommerferien i år. Kunne tenkt meg en sydentur snart, det er 3 år siden sist. Kanskje vi får til det neste år.

Vi har også et stort prosjekt i huset i år og jeg vet at mannen ønsker å bruke tid på det i ferien hans. Så tror ikke det blir så mye som skjer denne ferien. Men går jo an å finne på ting som ikke krever så mye penger eller tid, jeg har lyst til å få til en del fjellturer i nærområdet.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat