Tråd: Liguria
Vis enkelt innlegg
Gammel 24-04-19, 10:34   #1
Novla
Bør lage seg en tittel selv
 
Novla sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.899
Novla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt likt
Standard

Liguria

I år har vi tenkt å virkeliggjøre en gammel drøm om å reise til Liguria (som jeg har hatt siden jeg leste "Extra Virgin" ). Vi reiser til Pisa og tar tog derfra, men lenger har vi ikke kommet i planleggingen. Siden vi bare har en uke til rådighet utgår området vest for Genova (dit vi egentlig vil), fordi det rett og slett går bort for mye tid til reising.

Det aktuelle området blir da kysten mellom Genova og grensen til Toscana. Vi googler for harde livet, men greier ikke å bestemme oss for noe; alle stedene vi ser på ser fine ut, med hver sine fordeler. Så langt har vi sett på Sestri Levante, Camogli, Santa Margherita Ligure og Moneglia (Cinque Terre utgår, ser flott ut, men jeg makter ikke tanken på folkemassene), men vi er åpne for hva som helst som ikke er for komplisert å komme seg til. Det vi er på utkikk etter er en liten by med litt å se, en strand (mest for at ungene skal få oppleve å dyppe tærne i temperert vann, vi kommer neppe til å tilbringe mye tid der) og god mat, og gjerne en lekeplass eller noe sånt (trenger ikke være noe fancy, ungene er lette å glede).

Såhh, innspill og erfaringer mottas med stor entusiasme!

__________________
Småen 2010, Knøttet 2013
Novla er ikke aktiv   Svar med sitat