Vis enkelt innlegg
Gammel 29-12-22, 00:36   #392
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.643
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #14

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Takk! 8 dager er for lenge.

Helt enig.

Men om vi hadde "fått lov" å være gjestet i bare 8 dager til sommeren..... Målet er under ti, og fasiten somregel under femten.

Det er er en stor del av ferien, det.

Men. Dette var glad-tråden ja. Vel. Jeg er glad for å ha svigerforeldre som er glad for å ha oss på besøk da. Det er jeg jo.

Men i dag. I dag er jeg mest glad for den gleden det gir mine barn at vi flyttet hit for 10 år siden. For da kan vi gjøre sånn som i dag, å bytte vår eldste mor min brors yngste. Så har vi jentehus og de har guttehus. Det har alle søskenbarna stor glede av.

Men de sover lite da så jeg er også glad for at det er lenge igjen av juleferien så vi kan få noen netter med søvn etter en natt eller to med dette. Men nyttår roter all søvn uansett, så ikke noe å stresse med før neste år

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv