Vis enkelt innlegg
Gammel 30-12-11, 02:07   #3
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjøpe leilighet, hvor lenge før selge igjen?

Det koster fort 150-250 000 å selge og kjøpe ny bolig, avhengig av prisen på boligen (Utgifter til megler mm for salg, samt dokumentavgift på den nye boligen.)

Hvis du tar sjansen på at boligmarkedet skal stige like raskt som det har gjort de senere årene, vil du fint kunne tjene det inn på tre år, gitt at du kjøper i et forholdsvis attraktivt strøk.

Utfordringen ligger jo i at man ikke kan vite hvordan boligmarkedet vil oppføre seg de kommende årene. Jeg ville derfor ha nølt med å kjøpe noe som du ikke har mulighet til å sitte med i minst fem år, og gjerne lenger, hvis markedet skulle kollapse. Slik den økonomiske situasjonen er i dag, ville jeg vært livredd for å kjøpe noe som jeg ikke hadde et langtidsperspektiv på å beholde. Eller i det minste hadde mulighet til å sitte med lenge, hvis det skulle bli nødvendig.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat