Vis enkelt innlegg
Gammel 07-10-16, 21:55   #178
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mannegruppa Ottar har 38 tusen medlemmer, Kvinnegruppen Ottar har 471

Nå har jeg to venner der inne. Ikke overrasket på en måte, selv om jeg ikke tror at de støtter opp om det verste der inne.

Opprinnelig lagt inn av Lenam, her.

Jeg blir nesten litt irritert på alt fokuset om vitsene. Vitsene er nå en ting, usmakelige eller ei. Det er ikke vitsene som er det verste der inne, men holdningene og ytringene. Jeg tror som Tallulah at det er grobunn for enda mer kvinnehat. Når Leo Ajkic intervjuet han som drev og delte nakenbilder av jenter fordi han mente de fortjente det, kvinner har jo tross alt for mye makt i samfunnet. :koko:

Helt enig i det om fokuset på vitsene. Vi er selv en familie som kan vitse og spøke om mangt og mye, og det er selvfølgelig på vitsenivå. Vi kan le oss skakke av det utroligste, samtidig som vi kan snakke sammen om at dette er bare spøk og tull, og milevis fra hva vi støtter. Vitser om overgrep, og andre ting som er så alvorlig, det gjør vi ikke, bare så det er sagt.

Og hadde denne gruppa vært en gruppe for vitsing ene og alene, så hadde jeg ikke reagert. Selvfølgelig kan jeg reagerer på vitser som er utenfor det jeg mener er akseptabelt, men det er mine grenser. Andre har sine grenser.

Det jeg reagerer på med denne gruppa, og som jeg mener burde være hovedfokuset, er ytringene som går på reelle personer. Måten de henger ut navngitte personer og truer disse på det groveste. Det er noe helt annet enn å lire av seg en vits.

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am

Sist redigert av Carrera : 07-10-16 kl 22:49.
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat