Vis enkelt innlegg
Gammel 26-10-17, 12:34   #17
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: 1700 nordmenn døde av influensa i 2016?

Svineinfluensaen var vel litt i særstilling sidan den også kunne ramme friske, unge mennesker hardt.

Nokre eg kjenner seier at dei har hatt influensa ein gong, og sidan da vaksinert seg årleg. Eg er temmelig overbevist om at mange influensasjuke egentlig har fått ein hard forkjølelse. Og ein del trur at ein ikkje har feber med forkjølelse, og at feber betyr influensa. Derfor vaksinerer dei seg ikkje, fordi "influensaen" dei hadde ikkje var så ille.

Det er jo også eit samfunnsansvar å vaksinere seg. Tilsette i skule, barnehage, omsorgsbustader og eldreomsorg burde oppmodast enda sterkare til å vaksinere seg. Me får vaksina dekka, og blir oppmoda til å ta den. Det er jo også litt for å begrense sjukefravær, trur eg.

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat