Vis enkelt innlegg
Gammel 06-12-18, 09:29   #61
Sir Limpalot
Det kan alltid bli verre.
 
Sir Limpalot sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Akershus
Innlegg: 1.242
Sir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva er det partneren din ønsker seg / får til jul?

Opprinnelig lagt inn av Sir Limpalot, her.

Vet fortsatt ikke hva hun ønsker seg, men hun trenger ny vinterjakke.
Så hvis Postnord ikke har rotet den bort får hun det.

Ikke uventet har PostNord så langt rotet den bort, fått hentemelding og purring på hentemelding, men har den kommet til utleveringsstedet?
Nope.
Jeg må lære meg å sjekke hvilken speditør som brukes før jeg bestiller ting på nett.

Opprinnelig lagt inn av Magica, her.

Jeg lurer på å kjøpe 220-dundyne, det er ikke kjipt det? Han har 200 dyne i dag, og mannen er jo 185 lang. Må jo kjøpe litt sengetøy og.

Ikke kjipt i det hele tatt, å kunne strekke seg ut under dyna setter jeg fortsatt pris på, selv etter en god del år med 220 dyne

__________________
“There is a rumour going around that I have found God. I think this is unlikely because I have enough difficulty finding my keys, and there is empirical evidence that they exist.”
Sir Limpalot er ikke aktiv   Svar med sitat