Vis enkelt innlegg
Gammel 21-01-08, 11:38   #15
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.075
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan tar du imot skryt?

Man skal ikke ødelegge komplimenter man får, det er dumt for ens egen del og dårlig gjort overfor den som er hyggelig nok til å komme med dem. Så har man problemer med det, bør man øve seg på å i alle fall ikke prøve å argumentere mot alle som sier noe pent.

Jeg har blitt flinkere til å ta mot skryt med årene, og prøver å ta meg sammen og takke pent selv når jeg blir småflau. Fin-på-håret og sånt er ikke noe problem, da bare smiler jeg og sier tusen takk; skryt av prestasjoner (for ikke å snakke om egenskaper) er det lettere for at jeg blir lettere ille berørt av, men jeg prøver å si takk og så hyggelig at du synes det og så pent sagt av deg og slikt da også.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat