Vis enkelt innlegg
Gammel 09-09-20, 23:37   #53
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips til god bodylotion?

Etter å ha brukt den grønne kremen fra Rituals i et par år nå (og vært veldig fornøyd!), åpnet jeg i dag en krukke Elizabeth Arden Green Tea-noe-honning-drop-greier. Krukken fikk jeg i gave for halvannet år siden, men jeg har ikke fått åpnet den før nå. Helt ærlig fikk jeg litt bestemor fra 80-tallet-feeling av designet. Litt sånn som Elnett hårspray liksom.

Men til saken. Den var jo kjempegod! Den lukter nokså intenst. Men jeg liker lukten. Den gir meg gode minner, av en eller annen grunn. Har definitivt kjent den før, men vet ikke hvor. Men lukten forsvinner ikke. I dag brukte jeg den kun på leggene, og jeg kjente lukta rundt meg gjennom hele arbeidsdagen. Det gjør jeg ellers aldri, ikke engang med parfyme.

Sønnen min likte ikke lukten. Han kommenterte den. Mannen min syntes den var grei nok. Jeg liker den, som sagt, men er det en sånn type lukt som kan være frastøtende på omgivelsene, tror vi? Jeg har nemlig hatt en kollega med grusom parfyme, så jeg vet hvordan det er.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat