Vis enkelt innlegg
Gammel 10-09-20, 10:06   #56
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.383
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips til god bodylotion?

Jeg har kommet over et norsk hudpleiemerke som jeg tester ut forskjellige produkter fra nå, og de har en slags "lotionklump" man gnir på i dusjen, også bare tørker man seg vanlig etterpå.

Opprinnelig lagt inn av Nera, her.

Rituals er fine om man takler produkter som lukter ganske sterkt, eller ikke bruker andre parfymerte produkter som kan kræsje.

Ja, Clarionhotellene har begynt å bruke disse, og det gjør at jeg ikke kommer til å bo der før de slutter. Hele hotellet stinker, og det var veldig plagsomt å lukte slik selv også hele dagen. Jeg liker noen av Ritualsproduktene, men syns så sterk parfyme kan bli temmelig klaustrofobisk.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat