Vis enkelt innlegg
Gammel 26-10-20, 23:11   #42
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.306
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hadia Tajik og bokomslaget

Jeg klarer liksom ikke helt å ta innover meg at det omslaget blir KRITISERT i en KRONIKK av et menneske som åpenbart evner å skrive en sammenhengende setning.

At kommentarfeltene blir rødglødende, okei, det veit vi, det er livets harde skole har friminutt hver eneste dag, men i en KRONIKK! (Jada jeg vet at dette ikke er såpekassetråden men det fortjener litt CapsLock lell.) Vi er altså fortsatt der at en hvordan en kvinne er kledd (og hun er helt vanlig kledd! :skingrestemme: ) på et bokomslag er viktigere enn hva hun faktisk skriver i boken.

JEG ORKER IKKE DET DER!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat