Vis enkelt innlegg
Gammel 26-10-20, 23:31   #44
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hadia Tajik og bokomslaget

Opprinnelig lagt inn av Ørnekvinnen, her.

Har det aldri skjedd med deg? At en topp har sklidd litt ned? Samme det. Hun kan som nevnt avbildes med et hvilket som helst antrekk for min del. Om det er en topp eller en BH er vel uansett det samme? Er ikke det poenget? Hun har frihet til å være den hun er med de klærne hun vil

Der skjer støtt og stadig. Men jeg er temmelig sikker på at det ikke er det som
har skjedd mens de fotograferte henne. Jeg tviler på at at så mye som et hårstrå har sklidd ned.

Og ja!!! Hun kan ha på seg hva hun vil. Og burde blitt spart for kommentarer av typen «men jeg ville ikke brukt et bilde hvor man så mye av bhen». For det understreker jo at hun ikke kan ha på hva hun vil.

Altså, jeg kunne forstått det om hun hadde ligget der i undertøyet på en sofa med lett adskilte lepper og sløret blikk. Men hun sitter da vitterlig fullt påkledd og ser dønn seriøs - men altså også kvinnelig - ut.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat